1 | EUR | 25.405 |
1 | USD | 21.896 |
1 | CNY | 3.403 |
100 | SKK | 89.059 |
1 | PLN | 5.566 |
1 | CAD | 17.714 |
1 | GBP | 30.113 |
PX
S&P 500
DAX
NYSE
HSI
IBEX
ITLMS.MI
^FCHI
NIKKEI 225
-6,94%
+0,16%
+2,66%
+0,44%
-0,75%
+0,00%
+2,05%
+2,37%
+0,31%
ePojištění.cz
největší srovnávač pojištění v ČR.
Spolehlivé srovnání finančních produktů hledejte na Úspory.cz.
Prodej a pronájem bytů v Praze a okolí.
Pořiďte si sídlo společnosti na lukrativní adrese.
Ušetřete za paušál, srovnejte si výhodné mobilní tarify zde.
Nechte založení společnosti na profesionálech z Pbo.cz.
Patria.cz největší investiční portál s real-time daty.
Forex
Měnové páry, forex obchodování.
Atraktivní práce
Nabídky atraktivní práce.
Makléřské zkoušky
Školení, testy, informace pro burzovní makléře.
www.etfs.czExchange Traded Funds
Investice a informace o trzích
Ropa a komoditní trhy
Češi vykupují místa v přírodě, aby ji nezastavěli developeři. Zachránili už 120 hektarů
V kampani Místo pro přírodu lidé přispívají na vykoupení vzácných přírodních lokalit. Už 27 oblastí s ohroženými rostlinami a živočichy se daří chránit. Právě startuje další kolo kampaně s možností přispět.Automobily se budou ve Státech prodávat líp, než se čekalo. Poptávku podpoří nízké úroky
Poptávku po nových vozech by měly v závěru roku podpořit nízké úroky. Například Americká centrální banka ponechala svou základní úrokovou sazbu na rekordním minimu nula až 0,25 procenta. Spojené státy byly v minulosti největším automobilovém trhem na světě, v roce 2009 je však předstihla Čína.Seat má vrátit Španělsku část dotací na prodej ekologických vozů. Patří do koncernu Volkswagen
Španělská automobilka Seat má vrátit španělské vládě část dotací, které získala na podporu prodeje vozů šetrných k životnímu prostředí. Seat patří do koncernu Volkswagen, který do 11 milionů aut po celém světě instaloval software, který manipuloval s emisními testy. Španělská vláda nyní čeká, že Seat přizná, kolika vozů automobilky se skandál týká.Dealeři Škody dál prodávají auta s šidícími motory od Volkswagenu. Jsou to bezpečné vozy, hájí se šéf prodejců
Týden po skandálu s motory automobilky Volkswagen jsou v Česku stále k dostání vozy, které šidící motory obsahují. Škoda zatím nenařídila dealerům, aby vozy stáhli z nabídky. "Všechny dotčené vozy jsou z uživatelského hlediska naprosto bezpečné a schopné každodenního provozu," říká šéf prodejní organizace Škoda Auto Luboš Vlček.Nároky firem senátora Valenty stát neuznává. Mluví také o zneužití arbitráže
Kyperské společnosti po České republice požadují nejméně miliardu korun jako kompenzaci za ztrátu povolení k provozování hazardu. Valentovy firmy budou možná požadovat dokonce až několik miliard. Úřad vlády mluví o zneužití mezinárodní arbitráže - oznámení o zahájení sporu sice poslaly zahraniční společnosti, ale stojí za nimi Valenta.Švýcarsko zakázalo prodej značky VW. K zákazníkům dočasně nepustí ani škodovky
Úřady prý chtějí zabránit, aby se na švýcarské silnice dostaly další vozy s klamným softwarem. Opatření by se mělo dotknout asi 180 tisíc kusů dosud neprodaných modelů značek Škoda, Volkswagen, Audi a Seat. Automobilovému koncernu za tyto podvody hrozí pokuta až 18 miliard dolarů.Z Česka do USA odteklo 20 miliard. GE Money Bank poslala své matce rekordní dividendu
GE Money Bank poslala své matce, konglomerátu General Electric, po šesti letech část nahromaděného zisku. Dvacet miliard korun je vůbec největší dividenda v historii českých bank. Výplata zisku souvisí s chystaným prodejem banky.Kovbojové s českým zbožím. Centrum v New Yorku pomůže českým firmám v USA
Až rok a půl k prosazení na americkém trhu dostanou vybrané české firmy. Americká pobočka Meopty jim pomůže s papírováním a smlouvami, spojí je s obchodními zástupci. Musí ale jít o českou firmu, která má něco za sebou, spadá mezi středně velké společnosti a má co nabídnout na vysoce konkurečním trhu v USA.Konec předsudků: Poláci šlapou Čechům na paty, ve spotřebě už je dohnali. Jsou draví, říkají investoři
Dříve vysmívaná polská ekonomika roste stabilním tempem, které je pro Česko stále nedosažitelné. V čerpání eurodotací patří Polsko mezi premianty. V uplynulých letech se navíc Poláci naučili vyrábět artikly, ve kterých dosud neměli velkou tradici, píše týdeník Ekonom.Obchod s Ruskem drhne, nejen kvůli sankcím. Největší problémy má strojírenství
Samotné ruské sankce zásadní hrozbu pro český vývoz nepředstavují, tvrdí Hospodářská komora. Podstatně větším nebezpečím je narušení vybudovaných vztahů. O problémech v obchodu s Ruskem napsal týdeník Ekonom.Zrádné krocení nafty. Plnění náročných emisních limitů je pro výrobce dieslových motorů stále obtížnější
V roce 2017 začne platit nový způsob měření emisí. Vozy během něj budou jezdit rychleji a pravděpodobně vykážou i vyšší emise. S naftovými motory jsou spojeny stále vyšší náklady.Firmy senátora Valenty zahájily arbitráž se státem. Chtějí miliardy za zrušené licence na herní terminály
Kvůli rušení licencí na videoloterijní terminály zahájily kyperské firmy senátora Iva Valenty s Českem mezinárodní arbitráž. Oznámení už bylo doručeno na Úřad vlády doručeno, čímž fakticky je spor zahájen. Firmy, přes které podnikatel ovládá sázkový holding Synot, požadují odškodné v řádu miliard korun za ušlý zisk.Česko je země automobilům zaslíbená. Jejich výrobce sem přivedla výhodná poloha i levná pracovní síla
Česko je v přepočtu na hlavu druhým největším výrobcem osobních vozů na světě. Autoprůmysl už se podílí zhruba osmi procenty na hrubém domácím produktu. Z dílů vyrobených v tuzemsku by se dal složit celý automobil, a všechny významné evropské automobilky odebírají alespoň nějaký díl z českých továren.Volkswagen povede Matthias Müller, automobilový odborník s desítkami let zkušeností
Volkswagen bude řídit Matthias Müller, jež dosud šéfoval automobilce Porsche. Dříve pracoval i v Audi nebo Lamborghini. Jeho hlavním úkolem bude vyvést Volkswagen z krize způsobené podvody kolem emisí, změnit strukturu řízení VW a pozvednout jeho ziskovost.Pojišťovny kvůli novele ukončují s cestovkami smlouvy chránící proti krachu
Desítky cestovní kanceláří obdrží výpovědi smluv o pojištění proti krachu. Pojišťovny k jejich ukončení přistoupily po schválení novely zákona, podle které by musely hradit nároky klienta při úpadku v plné výši. Ministerstvo pro místní rozvoj celou situaci monitoruje a činí patřičné kroky.