Úterý 29.07. 2025 Praha 21:58New York 15:58Londýn 20:58Frankfurt 21:58Moskva 23:58Hong Kong 03:58Tokio 04:58

Brněnská firma chce vylepšit pověst call center. Nahrané hovory mění na data

Datum publikace: 10.4.2015 14:50 | Zdroj: (IHNED)

Společnost Phonexia letos začala řídit mezinárodní projekt BISON, který analyzuje velká řečová data v call centrech. Podle nich například firma pozná, v jaké věkové kategorii je volající, zda je muž nebo žena nebo rozpozná, pokud zmíní jméno konkurence. Podle ředitele projektu pro analýzu hovorů Milana Schwarze může precizní vyhodnocení dat odstranit špatnou pověst call center.
Obchodníci



Kurzovní lístek
Kurzy měn
1EUR25.405
1USD21.896
1CNY3.403
100SKK89.059
1PLN5.566
1CAD17.714
1GBP30.113
Česká investiční konference
Indexy

PX
S&P 500
DAX
NYSE
HSI
IBEX
ITLMS.MI
^FCHI
NIKKEI 225

-6,94%

+0,16%

+2,66%

+0,44%

-0,75%

+0,00%

+2,05%

+2,37%

+0,31%

Doporučujeme

ePojištění.cz
největší srovnávač pojištění v ČR.


Spolehlivé srovnání finančních produktů hledejte na Úspory.cz.


Prodej a pronájem bytů v Praze a okolí.


Pořiďte si sídlo společnosti na lukrativní adrese.


Ušetřete za paušál, srovnejte si výhodné mobilní tarify zde.


Nechte založení společnosti na profesionálech z Pbo.cz.


Patria.cz největší investiční portál s real-time daty.


Forex
Měnové páry, forex obchodování.


Atraktivní práce
Nabídky atraktivní práce.


Makléřské zkoušky
Školení, testy, informace pro burzovní makléře.


www.etfs.czExchange Traded Funds


Investice a informace o trzích


Ropa a komoditní trhy

Literatura